change!

Nu har jag gjort om på bloggen igen, det kan ta lite tid för vissa datorer (som min mac) att uppdatera allt, men det kommer förhoppningsvis!!
och som vanligt så blir kommentar sidan helt fucked-up. jag vet inte vad som har hänt eller hur jag fixar det. så om det finns någon som vet varför allt ändras utom på kommentar sidan Säg till vafan ;>

Tänkte bara göra som jossan ;>
Onsdag - Ledig. Försöka skriva klart rapporten/sola/bara ta det lungt.
Torsdag - Gå till skolan och se glad ut xD
Fredag - Gå till skolan och göra matte prov (y) Sen förhoppningsvis vara med daniel på kvällen <3
Lördag - Faster fyller år så då äre stoort kalas(y) och förhoppningsvis daniel efter det!<3


puss<3


Kommentarer
jossan

du är så wannabe mej :D (a)



du & jag sofia !<3 hihi

2009-05-26 @ 19:44:44
URL: http://lifebyjosefiine.blogg.se/
ida

det är inte fint, för du har inte skrivigt med att jag fyller år.. :(

2009-05-26 @ 20:52:26
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0