Ayo !

Heej =D =D

gissa vad jag precis har ätit ?? =D  PIZZAA <3 haha det va rätt längesen jag åt det så det passade verkligen bra och speciellt på min Namnsdag !  (a)

idag va det skolan som gällde igen, började med att komma till skolan och få reda på att vi började en timma senare -.- inte alls roligt kan jag säga.. Sen iallafall kollade vi på film Twilight! och sen hade vi Estetiskverksamhet, men då vart det bara betygsnack. och jag fick reda på att jag nästan kunde fått MVG om jag bara hade tagit en uppgift lite mera seriöst. men den ska jag göra om så det är bara att hålla tummarna !! =D
sen hade vi historia och då pratade vi lite om första världskriget som vi ska ha prov på och får jag VG på det så får jag VG i slutbetyg ;> rätt gött faktiskt så det får vi också hålla tummarna på !

sen åkte jag hem och typ kollade på teve (och drack te som vanligt) sen kom mamma och pappa hem och så köpte vi pizza, vilket va förjävla gott som sagt.

duschat har jag med hunnit göra så nu är jag fräsch, hahah
imorgon åker jag och Frida rätt tidigt till Trollhättan för jag ska färga håret hos hennes kusin =D hoppas det blir braaaaaa =P haha




Ni har säkert hört denna låten när 50cent och Justin Timberlake (tror jag det va) gjorde den, men nu när Millow har gjort om den till en akustisk version så blev den 1000 gånger bättre tycker jag iallafall. jag vet inte vad tycker ni ? =D
Ha det as braa =D =D  PUSSHAJ<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0