3maj 09.

Heej :D

söndag idag och ännu en dag närmre skolan -.-  jag har världens sämsta vecka vi går 5 dagar & slutar mellan 14-16
och som grädden på moset slutar vi 16 på fredag :O  På en fredag !!? vad tänker dom med egentligen,  usch sten i huvudet ska dom ha:D haha. skojade bara ;) vi slutar 14 hoho nu blev jag glad igen ;D (Y)

Och herregud:o jag va inne på Kisses blogg (strunta i att jag är där och läser lite men det är för att hon är så jävla patetisk xD)
men iallafall, så skrev hon om olika saker som hon dissade och då va det Unga mammor och mammor med barnvagnar på stan, och att alla som hade varit mamma är tjocka och fula, vad är det med kvinnan egentligen :o
inlägget kan ni läsa här.

Taget ut bloggen ;
"
Svar:
Om jag fick bestämma skulle jag sätta alla er i en bur och tvinga er ringa upp pappan som troligtvis dumpat er. Gissar på att det är det du vill höra? Nja inte direkt men sanningen är att jag tycker ALDRIG att bli med barn är "svaret".

Hon gör verkligen allt för att få så många läsare som möjligt, Haha så patetisk ;)

Men nu ska jag prata lite med mamma;D


PUSSPUSSPUSS <3


-Funderar på att klippa mig, vad tycker ni ?-


Kommentarer
Jake;)

Asså den där tantaloran verkade ju inte riktigt smart;S Jag gillar fisyren=) Snyggingt=)

2009-05-03 @ 15:47:18
Hanna

Svar till Sofia: Tackar så mycket :) Haha, jasså ? Det var ju lite små roligt att du letar efter en sådan klänning ! Vilken härlig tröja du har på dig på bilden. Hanna gillar randigt (Y) Ha det fint, KRAMAR / H.

2009-05-03 @ 17:38:22
URL: http://herikssons.blogg.se/
Hanna

Svar till Sofia: Tackar, den va riktigt snygg ! Sen ska man ju till stan imorgon = shoppa lite kanske :D haha. BTW, gillar du loppisar ? Vilket är ditt bästa fynd isåfall ? :D Ha det fint å du har en härlig blogg tycker jag ! Den ska jag fortsätta läsa ! KRAMAR / H.

2009-05-03 @ 18:25:09
URL: http://herikssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0