1maj 09.

HEEEEEJ :D

oj oj nu är det maj och grejer, sommaren närmar sig med stormsteg !
Igår blev det inte jätte fartfyllt , jag helen och frida drog till munkegärde till deras kompis och tjötade lite med dom, sen fixade vi skjuts till kareby men där va vi inte så länge för han vi åkte med va tvungen att åka tillbaka till kungälv och hade vi inte åkt med hade vi inte kommit hem, så vi åkte till deras tjejkompis igen och sen gick vi från munkegärde till kungälv (Y) och sen åkte vi hem till helen och sov där, vi vaknade tidigt imorse för att frida skulle hem och jag med, så jag tog bussen hem och nu sitter jag på altanen i bikini och  försöker bli brun (Y) jag vet ju inte direkt om det lyckas, men duscha måste jag iallafall :P

idag kommer förhoppningsvis daniel hit och så ska vi hitta på nått. men jepp :D usch nu är det för varmt
hörs senare eller nått :P

PUSSPUSSPUSS :D<3


- Haha jag och frida är rätt snygga-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0