torsdag 26/03 09.

HejHej!

blöh jag är inte på skrivhumör egentligen men jag vill endå göra nått . Dagen började med att alarmet ringde 05.45 -.-
jag segade mig upp och åkte till långedrag runt sju där vi skulle spela innebandy. jag va inte speciellt aktiv men jag passade en boll till kajsa som hon sedan sköt in i mål ! Haha efter innebandyn åkte vi till Nrj beach volley hallen och spelade volleyboll, det va kul till en början tills jag sträckte min arm och den värker fortfarande.. Efteråt åkte jag till stadium med michelle för att köpa en jacka, 
när jag kom hem satte jag mig vid teven med en go kopp te och höll på att somna men icke, åt mat med mamma sen kollade jag klart på Slumdog Millionaire den va faktiskt bra (y) 
nu har jag precis duschat och väntar på att Sveriges värsta bilförare ska börja xP hähä 
sen efter det blir det nog att sova skulle jag tro. 

Pusspuss <3

-Haha så kul kan man ha ensam hemma-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0