torsdag 19/03 09.

Hej hopp (:

jag kände att det va dags att skriva någonting här för jag har så tråkigt. det är vår i hela Göteborg och jag spricker snart för jag älskar våren. satt ute på altanen med datorn en liten stund förut och kollade på när mamma klippte grenar och rensade, haha det va riktigt kul. jag är sjuk idag med inte så jippi. fast äsch det gör inte så mycket (:
i skolan har vi projekt och det suger apa "/ även om det är slut imorgon så känns det jätte surt huhu, 
nu ska jag kila och städa mitt rum tror jag, för det ser ut som någon släppt en handgranat där inne ! *boksavligt talat*
Pusspuss <3



-bilden är från förra året på lejontrappan-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0