tisdag 31/03 09.

Tjabb (:

Håhå, kom till skolan halv nio när jag började tio i nio (y) känns toppen, sitter i skolan nu och har precis haft svenska, men nu har jag håltimma till elva typ, mår bra gör jag också fast jag är lite frusen men det går väl över sen när ja har käkat lite mat. 
Slutar fyra idag och tänkte plugga på historian som vi har prov på på fredag, Då har jag även sovmorgon så ja börjar halv ett !! 
Jag va i stan med Kusinvitamin igår och köpte kläder, En tröja på Gina & Skor på Stadium kollade lite på navelpiercings men fuck va dyrt :o 
Men nu måste jag öva lite på min Samhäll redovisning (y) 
pusshaj ! <3

Hittade ingen bild på tröjan men det är en vanligt svart men här kommer en bild på skorna (y) :D

- http://www.stadium.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Stadium-SwedenB2C-Site/sv_SE/-/SEK/ViewProductDetail-Start - 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0