tisdag 24/03 09.

Hallu!

Äntligen hemma från skolan, eller a jag har varit hemma i en timma ungefär. Denna dagen har gått riktigr förbannat segt asså ? fattar inte hur en dag kan gå snabbt och en annan bara liksom segar förbi :s
men what the heck. andra avenyn idag.!! det är ett måste varje tisdag klockan 21 på ettan ;) ska till daniel och tvinga han kolla på det men de gör han så gärna endå 8-) hähä

Satt och kollade lite och imorgon är det våffel dagen !! :D  den näst bästa dagen på året jag älskar våfflor, det ska vara glass på eller sylt&grädde !!  mmmh :G

juste, jag är ju vanligtvis ledig varje onsdag men nepp. onsdagarna ända till sommarlovet ska jag läsa matte -.-  snark säger jag bara ! fast imorn kanske jag få sova ut för joss är sjuk ! Hihih. :D

men nej , nu ska jag kila Pusspusspuss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0