söndag 22/03 09.

Söndag också känt som Slödag.

Igår hade jag det jätte mysigt. Va hemma hos daniel och kollade på Robinsson, haha härrejävlar va höga förväntningar människorna hade, alla trodde att dom skulle komma till värsta vita sandstranden med palmer korallrev och allt bara va perfekt. Men icke. Robinsson är inte sig likt detta året är det mer att kämpa för faktiskt, att komma till ett träsk och inte ha någon mat är inte så lätt tror jag :) Haha
efter robinsson kollade vi på Kelly's Hjältar, jag såg kanske en kvart sen somnade jag (a) men det var bara för att daniels säng är otroligt skön & han är så mysig :D
jag kom hem runt halv ett och då la jag mig i sängen och kollade klart  på Den rätte för Rosing. hahaha det är rätt kul faktiskt påminner mig om alla andra sjukt onödiga dokusåpor :p
jag somnade runt två och vaknade elva och kunde verkligen inte somna om, så istället gick jag upp och åt frukost och sen duschade jag och så laddade jag ner Heja Björn säsong 1&2 haha han är ball :D
Skola imorn igen -.- det känns inget vidare och allt jag vill nu är att ha looooov och bara få sova/vara med massa roliga människor ! Jossan sa till mig att schemat har ändrats så det måste jag kolla in, det får ni med göra (se bilden)
Nu ska jag fortsätta kolla på heja björn och sen tjöta på mamsen att hon ska laga mat (a)

Pusspuss <3

Om ni inte ser vad det står så är det iallafall
Måndag 9.30 - 12.00
Tisdag 8.50 - 16.20
Onsdag ledig
Torsdag 8.30 - 15.25
Fredag 10.45 - 15.00
Min måndag är rätt skön endå ! Hihi


Kommentarer
Äckelida

ditt schema verkar inte det minsta gött :O

2009-03-22 @ 16:25:24
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/
lill soon (h)

saknar dig din böug :(<3

2009-03-22 @ 20:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0