måndag 23/03 09.

Tjingeling!

Det är strålande väder idag också, sitter ute på altanen i skrivande stund och gottar mig.
Slutade klockan 12 idag och så åkte jag hem och gjorde jätte god pasta sallad med kyckling :G!
Nu känns det verkligen som att sommaren är påväg och jag är lycklig :D
Haha förresten så det är några elektriker på gatan brevid mig som är ute och pratar, hihi dom stirrar xD kanske bara hör att jag är så het ÄD!
Rickard fyller 17 idag med, och jag vet inte hur många gånger jag har sagt grattis till honom lite över allt, haha han får ett grattis till här på bloggen iallafall så, GRATTIS :D<3

Jag skulle verkligen behöva mitt studiebidrag nu för jag är så fruktansvärt shopping sugen !!!! (a)
nu vet jag inte mycket mer att skriva så jag ska fortsätta njuta av solen så länge jag kan tills mamma börjar tjata xD

Pusspuss <3


-Jag bjuder på en osminkad bild också-


Kommentarer
josefine

du är inte direkt ensam om shopping-suget snuttan.

jag är fett pepp på't ! :O

massooor jag vill ha ju (A)hahah <3

puss på dig sötnosen :****

2009-03-23 @ 17:49:28
URL: http://josefinegerhardsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0