lördag 21/03 09.

GAAAAAAAAAAAH härligt väder är det iallafall !
jag sitter ute i bara linne och mjukisbyxorna uppdragna till knäna (y)  inte direkt så bra när man är sjuk men vafan solen och värmen har jag väntat på så jävla länge nuva! <3
mmm,  sov inte så länge idag utan jag vaknade klockan 9 och kunde inte somna om, vilket är bra för annars hade jag väl vaknat nu ungefär och då hade jag ju missat solens varma strålar hähä ;D
jag känner att det bränner lite på min arm och då betyder det att solen värmer och att sommaren kommer :D:D:D  asså jag blir så glad av bara tanken ! haha

idag ska jag inte göra mycket mer än att åka till daniel senare (y) 
nej nu ska jag fortsätta njuta av värmen och lyssna på musik :D

PUSSPUSS <3

-Bilden är från öland 2008-


Kommentarer
amanduus :D

Det ska bli kallare i veckan -.- :/

2009-03-21 @ 18:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0