fredag 20/03 09.

Tjingeling!
Precis som igår har jag suttit hemma med feber. inte det roligaste men solen gjorde susen (y)
skulle egentligen vart med daniel idag men eftersom att jag blir så tråkig med feber så blir det förhoppningsvis imorgon istället ! :) Va ute och gick en långpromenad med min hund förut, i 40 minuter så jäla skönt och jag vill ut imorgon med<3
städat min hylla har jag också hunnit med, haha blev riktigt nöjd faktiskt och jag hittade en del saker :$ hoho
jag saknar äckelida med "/ !. 

jag tänkte att jag skulle ge lite tips på bra låtar =)

* Dead by april - promise me
* Dead by april - All of my dreams
* A skylit drive - My disease
* Before their eyes - Life was all a dream
* Before their eyes - City in a snow globe
*Foo fighters - kungfu fighting
* Keri Hilson feat. Timbaland - Return the favour
* Lady gaga - eh eh 
* T.I. - Whatever you like
* Silverstein - My heroine (acustic)
* Silverstein - Call it karma (acustic)

Haha jag har väldigt blandad musiksmak jag vet (a) 
kommentera gärna vad ni tycker :)

-Gud vad jag saknar thailand 2007-



Kommentarer
Äckelida

jag saknar dej med äckelsofia <3

2009-03-21 @ 14:53:36
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0