torsdag 08/01 09.

huhu(A) lite väl längesen jag skrev det är typ lite så att jag inte orkar skriva och allt blir bara en röra x)
men nu sitter jag här och har precis hjälpt mamma med att packa upp maten :D snäll jag är ! 
jag ska snart vara barnvakt med , MONEY !!
skulle egentligen färgat håret ljusare idag, men Sellan aka michelle sov lite vääl länge idag ;) själv gick jag upp i tid ( 12.30 ) men mest för att vända tillbaka på dygnet ,  börjar ju skolan på -måndag- och då kan man ju inte vara trött huhu :D
jag har också fått för mig att jag vill börja sjunga, men det är lite pinsamt för jag kan liksom inte bara ställa mig och sjunga för någon jag inte känner ! HAHA :D  yeye
nu ska jag gå och byta om ! 

xoxo- ssofia.<3




Kommentarer
josefine

sötnos<3

2009-01-17 @ 17:33:23
URL: http://josefinegerhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0