tisdag 27/01 09.

HejHej <3

hur mår ni alla idag ? själv är jag förkyld, halsen svider & näsan är tät. inge kul alls "/
stannade hemma från skolan med & tänkte jobba med rapporten men det går inte. det är så trögt att börja med den. man hittar alltid andra saker som verkar roligare.
Jag fick spotify av Adam igår (: och jag måste erkänna att det är faktiskt bättre med det ! man behöver ju bara skriva in den låten man vill lyssna på eller den artisten och så kommer hela albumet typ (y) plus i kanten där
jag längtar till den 31a för då kommer studiebidraget ! jeans för hela slanten & kanske bio (:
för michelle som även också är hemma och är sjuk, hon ringde mig imorse och sa att hon hade bokat biljetter till
 "i taket lyser stjärnorna" som jag jätte gärna vill se så Puss på min ängel <3
om ni har något tips på bra filmer får ni gärna skriva det för jag vill roa mina sjuka dagar lite granna :p

i helgen va jag hemma hos kusinerna förresten, vi (jag&amanda) & fanny åkte till en kille som kallades berg (antar att det är hans efternamn) för han fyllde 18år och hade en lokalfest i kungälv. Där träffade jag även Frida&Helen vilket va jätte trevligt <3.
sen i söndags åkte jag hem från ytterby och blev ensam hemma från sex till nio. det va riktigt skönt kan jag säga. jag älskar att vara för mig själv haha :) då finns det ingen som kan tjata hål i huvudet på mig. förutom jag själv då haha.
 
jag kom på att jag kan skriva några bra låtar så ni med kan lyssna på dom (:

* The almost - Amazing because it is 
*Snook - 17 Juni
*James Morrison - You give me something
*The killers - Human
*Fronda - Tusen tack
*Helen Sjöholm - Gabriellas sång

Jag vet att vissa är sjukt gamla, men hey what the heck ;) haha <3

PussPuss <33
 


Kommentarer
michelle

tänkte göra dig lite glader nämligen <3

2009-01-27 @ 13:36:35
Mandaa

Haha det var en mysig heelg :)<3

2009-01-27 @ 14:58:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0