onsdag 28/01 09.

HejHej<3

Nu är jag här igen. Jag håller på att skriva Rapporten som ska vara inlämnad på fredag. inte kul någonstans & jag spricker när som helst. det är inte kul! skriver hellre en uppsats om Första världskriget än denna tråkiga rapport.
efter att jag skrev första gången så har det inte hänt jätte massa, jag har åkt hem och befinner mig numera i mitt rum i min säng och lyssnar på musik. Ätit mat/turkisk peppar har jag också hunnit med :)
jag är fortfarande sjuk men det varade inte så länge för jag börjar bli frisk igen :D haha första gången på länge jag bara är sjuk i typ tre dagar , Yää
jag längtar till lördag & michelle vi måste gå på bio. och innan vill jag även kolla jeans så hoppas du hänger med(y) annars blir jag ledsen ;) hähä
Jag kollade även på en lapp där det stog vilka dagar studiebidraget skulle skickas ut. Alltid den sista varje månad -.- rätt segt för att ha fått det den 21 varje månad innan, men men jag får spara mera Haha (y)  nu måste jag skriva lite mer annars får jag ångest över att jag inte har gjort något. 

Pusspuss <33




Kommentarer
michelle

jaja jag följer med och köper jeans dådå. kankse kommer ha baksmälla det märker du haha <3

2009-01-29 @ 19:54:17
URL: http://sugarlicius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0