onsdag 21/01 09.

HEEEEEJ :D

hah, sitter och lyssnar på musik och mår allmänt bra. Är ledig idag så jag har bara spenderat dagen åt skolarbeten Svenskan är klar och Samhällen blev klar igår. Det känns så bra på något sätt när man äntligen bli klar med saker!
Nu har jag bara 34 frågor i Historia tills nästa vecka. Får hoppas någon vill göra dom med mig. det känns så mycket annars :D Projektet ska bli klart nästa vecka med, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om heller. !!
Äh som sagt  "Livet är som en brustablett, det löser sig alltid tillslut" det tycker jag låter sjukt bra :D haha
Jag städade mitt rum precis också. det gick väldigt fort faktiskt, och jag vill åka skidor! eller utomlands och sola. 
Sverige är inge fint nu när det växlar mellan vinter&vår. Jag tycker allt kan gå över en natt. det hade vart bra!
Jag kom på förut att jag har några saker jag längtar till detta året :D

*Rickards födelsedag ( haha)
*Sommaren - BLI BRUN!
*Sluta ettan - För då är det bara två år kvar i skolan !
*Bara vara - För det är så skönt haha :)
*Åka iväg och göra massa skoj med kompisarna<3 - BÄST
*Fylla 17 - För då är det bara 1 år kvar tills jag blir 18 :D:D

Ja, det va några saker jag kom på haha men jag hoppas verkligen det blir braa!
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva. 
Ha det bra Pussa<3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0