måndag 19/01 09.

Hihi (a) jag vet att jag inte har skrivit här på länge men jag har inte orken riktigt:)

ehm, jag kan berätta om min dag, 
vaknade gjorde iordning mig och stack till skolan, va där och satt mest vid datan (a) haha
sen hem och ta hand om mamma för hon har blivit sjuk . inte kul !

en stor saknad är sommaren just nu! , vill att det ska vara varmt så man slipper den tjocka jackan :D haha och så man blir bruuuun ! :)

Rickard fyller år snart , eller a om två månader men det är inte så långt, haha hoppas han vet vad han ska göra !! :D

ska kila iväg och kolla på tv nu. hare braau <3<3 pussa

ssofia.<3 hähä(:




Kommentarer
michelle

hoppas? ursäkta det är mer ren fakta att han ska :) hihi

2009-01-19 @ 20:05:17
URL: http://sugarlicius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0