onsdag 01/04 09.

APRIL APRIL !
Hih det är första april idag och jag har inte blivit lurad. än ! haha dagen är inte slut ;)
va ledig från skolan idag och det va fett najs för vädret kunde inte va bättre. 10 grader i skuggan och jag mådde som en GUD :D
det enda jag har gjort idag är att ligga ute på altanen med datorn och så har jag bakat negerbollar :G
Fredag blir det troligtvis hem till kusinerna Bääjs & Määnd Ha fult ! :D
Jag har Sovmorgon & prov på fredag btw, lite surt med prov men äsch det kommer väl gå bra (y) nu ska jag kolla klart på simpssons och sen plugga lite till på de tre revolutionerna huhu,

JAG VILL HA DEN 9.MAJ NU ! Hoppas vi drar dit helen, frida & joss ! :D

jag-saknar-dig <3

Pusshaj <3


-Ute på altanen (y)-


-Mina negerbollar :G-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0