7 april 09.

Hellu
Det blev inga gardiner från ikea i söndags :/ men jag hittade massa saker jag ska köpa sen när jag gör om i mitt rum. Jag älskar verkligen att inreda och köpa nya prylar Haha :)
Igår åkte jag, mamma och hennes jobbar kompis Ulrika till Freeport, hittade ingenting bara massa skit fula kläder :o fast på MQ hittade jag en SJUKT snygg fred perry tröja som bara kostade 600 istället för 1000 men den fick jag inte heller -.- ibland skulle man verkligen vara miljonär man hade kunnat köpa allt man såg! :D

Idag ska jag nog inte hitta på så mycket, jag är sjuk och mår som en gris inte kul alls på lovet!
JappJapp får se vart det bär, tror jag ska sätta på en film eller nått nu,

Pusspuss ha deet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0