5 april 09.

Heej !

Det va ett tag sen jag skrev men ibland så har man orken och ibland inte. I torsdags så va jag barnvakt det va rätt mysigt, jag och de två barnen åt kladdkaka och kollade på Madagaskar 2 haha den är ball, i fredags hade vi Historia prov i skolan, det känns som det gick rätt bra och jag får hoppas  på det bästa. Efter skolan gick jag och jossan i stan en liten stund, jag köpte mig en tröja från gina, sen åkte jag hem fixade lite åt mat och sen tog jag bussen hem till kusinerna. Det va en trevlig och rolig fredag. Åkte hem på lördagen och sen åkte jag nästan direkt hem till daniel, vi kollade på Robinson och Dum dummare , haha den filmen va kul ! även om jag nästan somnade (a) Det är inte lätt när han är så mysig :D
Sen körde han hem mig och då till min förvåning va mamma och pappa fortfarande vakna klockan va ju endå tjugo i ett, men då iallafall tvingade mamma mig att äta mat vilket va jävligt gott, hehe sen la jag mig i sängen och åt godis tills jag somnade. Vaknade idag runt elva och nu kollar jag på Talang och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så vi kan åka till ikea ! Jag vill ha en lampa och nya gardiner Hoho :D

Pusshej <3


-Där ser man lite hur tröjan ser ut-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0