30april 09.

Heej :D

sista april idag sommaren & skolavslutningen närmar sig :D
sitter hemma hos helen nu och väntar på att hon och frida ska bli klara (y) Haha  vi ska typ äta mat här och sen åka iväg någonstans till dit vi inte vet var, dit vi skulle egentgligen blev inställt >.< så vi ska roa oss på annat sätt ;)
jag ska även sova här MITT i skogen hemma hos helen ;D haha och sen imorn ganska tidigt åker jag hem och kanske stannar i stan en liten stund för dom som undrar (Y)  sen hem till mig och så kommer daniel så ska vi mysa och äta nått som han ska få laga, haha ;)

Men nu har jag inget mer att skriva förutom att adam har vart snäll och gjort om min blogg det blev nice tycker jag ;) 
Ha det as bra ;)

PUSSPUSS <3

viiit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0