29april 09.

Godmorgon =)

Fifan vilken underbar dag, kan det bli bättre? solen skiner jag är glad och imorn äre valborg, fast jag hade gjort nästan vad som helst för att vara bra i matte så jag slipper åka till skolan på min lediga dag och räkna matte från ett till typ fyra -.- inte för att jag tror jag och jossan kommer stanna tills då Haha :D
Efter skolan hade jag tänkt dra till gina och köpa en tröja jag vill ha för det är jag värd känner jag :)
sen ska jag hem och fortsätta skriva på mitt samhälls gojs om Abort,

Jag sitter ute och solar i hopp om att bli lite mer brun (y) Men soljäveln går ju i moln hela tiden xD uschamej :p
har gjort om på bloggen igen som ni ser Hoppas ni gillar't för det gör jag ;)

Om några veckor eller så,  så ska jag & mamma göra Gele naglar, vilket jag längtar till något så oerhört ! :D
ska slinga håret snart med så jag får en bättre färg än vad jag har nu, det ser liksom rötet ut xD hahaha

Men nu måste jag fixa iordning lite grejer innan jag sticker till skolan, Ha en bra dag <3

PUSSPUSSPUSS :D<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0