27april 09.

Tjoflöjt :D

Idag har jag varit i skolan från 9.30 till 11.45 typ. det hände inte nått alls vilket va sjukt onödigt förutom att vi hade Muntliga Nationella (engelska) och det gick nog rätt bra eller hur jossan :p
när jag kom hem la jag mig på altanen och solade lite men det va för jävla varmt så jag gick in och kollade lite på Marley and Me, sen kom mamma hem och så åt vi mat. sen åkte vi och hämtade hennes jobbakompis och åkte till någon sportoutlet, men dom hade inga kläder alls typ :s  när vi kom hem så kollade jag klart på Marley and me och herregud så mycket jag grät,  va som en liten treåring som hade en barbie med ett trasigt ben xD  hojaja, kolla på den iallafall det är värt (y)
Snart ska jag sova för det är en lång skoldag imon -.-  Men först,  Det är en viss person som fyller år imorn :D  och vem kan det vara om inte själva ;


Adam Norén från skåneland !! Grattis bara ett år kvar :D
(du trodde jag hade glömt va) xD

Men nu väntar sängen (y) :D

PUSSPUSSPUSS <3


har en ny bra kamera btw klicka för att se bilderna större (y)
 


Kommentarer
Anonym

haha tack som fan bästavännen! :D Nu när jag äntligen är äldre än dig, och kan fullt ärligt kalla dig för skitunge! För det är var du är, en liten, gosig, underbar och bästa skitungen!<3



2009-04-27 @ 23:03:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0