26april 09.

Tjenixen :D

Igår låg jag och solade på altanen hela dagen och jag kan säga att solen tar rätt bra ;)
jag fixade lite och åt mat, mamma kom även hem med en ny kamera som jag ska ha lite då och då, fast eftersom vi har en likadan kommer nog den bli min :D:D hihi sen iallafall kom daniel, sebastian och hans tjej elin och hämtade mig och så åkte vi hem till sebastian. där kollade vi på robinson och sen spelade vi monopol, Gissa vem som vann för första gången ;)  haha xD 
Jag hade dom två bästa gatorna och hotell på norrmalmstorg, först hamnade daniel där och skulle betala 40.000:- vilket han inte kunde och då va det över för hans del, sen hamnade elin på min gata och klarade sig inte heller, men sebastian hamnade på min gata 3 ggr innan han också förlorade och då vann jag med massa pengar och hotell på endast en gata xD hoho!
senare tog jag och daniel en taxi hem och så somnade jag som en stock !

vaknade idag och va forfarande trött men äsch, då sover jag mycket bättre inatt ! haha
snart ska jag fixa håret för jag hatar när det är oplattat -.-  och förresten i veckan ska jag förmodligen slinga håret & fixa sånndär gelegrejs på mina naglar :D älskar mamma <3

men nu ska jag fixa mig och sen sätta på en film och bara ta det as lungt fast först måste jag fixa camillas blogg med, hon är rätt velig -.- men jag tycker om henne endå :D <3

PussPussPuss<3




Kommentarer
Adam såklart höhö

ENLIGT MINA BERÄKNINGAR! så lät dom dig vinna x)

2009-04-26 @ 15:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0