25april 09.

Godmorgon

usch jag är fortfarande trött vaknade precis av att solen sken in i mitt fönster :D
igår va jag ju som sagt i Partille med michelle där vi raggade partille-johnnys, liksom vad annars kan man göra i partille !?
haha nej men vi va ochn kollade på när hennes killes band och många mer band spelade, och det konstigaste va att i partille såg jag inte en enda johnny, förutom två tjejer som satt på bussgrejen. fast dom va inte så överdrivna men endå, haha

idag ska det bli super fint väder, får se vad som hittas på, kanske har en del grejer bestämt reda :)
jag hörde av min kusin med att det ska  bli 23 grader och sol på måndag, kan det passa mer bättre att jag slutar 12 då ?
dp ska jag verkligen åka hem så snabbt som det går ioch lägga mig på altanen och soolaa!! :D

men nu kurrar magen och jag måste kissa xD 

pusspusspusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0