23april 09.

HejHej.

dagen har varit sådär. det började med att jag inte hade lust att gå upp utan bara ligga i sängen och sova.
sen kände jag av på gympan förut hur ont det gjorde i mina ben efter att jag tränade igår xD Haha
och på bussen hem vart det stekhett, fast jag antar att man inte ska klaga på värmen när det äntligen har kommit.
och som toppen på isberget, som grädden på moset och pricken över i;et så är det Underoath konsert idag och gissa vem som inte kan gå på den >.<  ush ush jag är rätt depp nu och så har jag inget att äta heller!

Men iallafall, imorgon ska jag med michelle till Partille för hennes pojkvän ska spela med sitt band och hon ville inte vara ensam tjej så då åker jag med :)
på lördag ska jag vara med daniel as usual and i like it ;D

jag har gjort om på bloggen igen för dom som la märke till det (a) Haha  jag kände att jag ville ha mer sommar så det fick bli såhär. och nu ska jag upp och leta mat magen säger ifrån nu.

Puss&Kram skumbanan <3


-bild från model LAB-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0