22april 09.

Heeeeej :D

Idag är jag glad och mår super (y) det bara blev så när jag vaknade imorse hoho sånt är skönt ;D
idag har jag inte gjort nått alls, är ju ledig på onsdagar så det va bara att sova läänge!  Fast vid sju så ringde daniel mig -.- jävla gris är han :D haha

jag har även skrivit klart talet i svenskan som jag ska redovisa imorn (y) hatar att stå framför klassen och prata..
städat mitt rum har jag också hunnit med idag & duschat, haha va duktig jag känner mig.

Förresten så har jag nationella prov i engelska på fredag!!!!!  HJÄLP.  jag hatar nationella prov för man blir så jävla stressad av skiten, men jag får väl hoppas det går bra eller nått x)

men nu ska jag hjälpa camilla (milla) lite till med bloggen för hon är kass och fattar ingenting;) haha<3
sen ska jag tydligen göra mat till familjen med :s  usch orkar inte och tänker strejka (a)

Pusspusspuss <3


-Söt frida får stå för bilden idag-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0