21april 09.

Tjatja !

HAHAHA jadu jossan xD

Jag sitter i skolan nu och har hål. Så jag passar på att kolla lite kläder på olika hemsidor (y) jag är hungrig och när jag kommer hem sen behöver jag städa men det kommer jag antagligen inte göra för jag ska åka hem till daniel ! :D
snart kommer studiebidraget med och då ska jag daniel och micha till ullared!! LÄNGTAR ;)
är ledig imorn med så jävla skönt att vara ledig en dag i veckan. inte alla som förstår hur skönt det är ;) haha

Jag lägger upp lite kläder som jag vill ha kommentera gärna ! <3


-en randig tröja från Ginatricot-


-tjocktröja från WESC älskar deras kläder-


-sommrigt linne från H&M-



-as söt tröja från H&M-

dags att kila,  TjaTja xD ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0