20april 09.

hellu !

sitter i sängen och lyssnar på musik som förövrigt vibrerar xD  lite kul faktiskt att basen så stark (y)
det va egentligen planerat att jag skulle göra matte nu innan jag ska vara barnvakt, men karin (mattelärare) kan ju inte formulera frågorna på ett förstående sätt så jag har gett upp för längesen och ska prata med henne imorgon..
i skolan förut fick vi reda på va vi ligger på för betyg i Historian och jag har G+ ett starkt sådant, och om jag gör bra ifrån mig på Förstavärldskrigs provet så kan jag få VG i slutbetyg. Ska lätt kämpa för detta nu !
jag ska bara säga att det är sjukt hur man kan sakna en människa så mycket som jag gör nu (a) puss på't.

jag ska försöka tjata mer på mamma med så att hon beställer en sling tid till mig och även betalar det (a) haha jag är trött på min färg jag har nu, utväxt och grejer(y)

vad tycker ni andra, ska jag göra jätte ljusa slingor eller ska jag göra ljusbruna slingor i mitt hår ?

nu måste jag kila, ska äta mat och så innan jag ska vara barnvakt som sagt hoppas jag får kladdkaka idag igen ! Haha ;D
förresten jag hoppas ni har sett att jag har ändrat min Header!! vad tycker ni om det ? <3
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS<3








Kommentarer
äckel

oh nice! (:

jag tycker du ska göra gröna slingor hihi :)

sen så saknar jag dej nog minst lika mkt :O<3

2009-04-20 @ 19:39:09
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com
michelle

börja med ljusbruna annars kommer det bara se konstigt ut när det är sån färgskillnad på håret och slingorna. och om du gör för ljusa kommer du få utväxt då med så börja med ljusbruna och jobba dig där ifrån till ljusare (:

2009-04-20 @ 19:50:21
URL: http://marimichelle.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0