19april 09.

Godmorgon :D
Färdig duschad och ska snart äta lite frukost/lunch, vaknade hemma hos daniel idag alltid lika mys <3
igår badade han jag och michelle balja så fruktansvärt mysigt och vattnet va roosa! Haha det ska jag lätt göra om :)
efter baljan lämnade vi michelle hemma och sen åkte jag och daniel hem till han men sen kom vi på att jag va hungrig så vi åkte till ramberget och köpte donken!! så jävla gott vare & mätt blev jag :D

idag ska jag och michelle göra massa matte -.-  våran matte lärare är inte riktigt klok.!
men jepp det blir sen, nu ska jag äta nått för min mage vrider sig.

Pusspusspusspuss på't <3




 


Kommentarer
Ida

haha då va du nästan hemma hos mej då ju, vid ramberget :O lr närmare min skola mer, men änåd :P

2009-04-19 @ 19:42:31
URL: http://idalmgustafsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0