18april 09.

Heejheej.

det är en väldigt trött sofia som skriver nu, jag har varit och mysit med daniel hela kvällen och kan inte få nog :)
det känns som jag kan somna när som och tror även jag ska sova strax,
eh anledningen till att jag inte har bloggat på flera dagar är för att det är så sjukt tråkigt när man inte har nått att skriva, mitt liv är inte precis så händelserikt just nu.

men idag iallafall åkte jag till skolan en timma förtidigt typ, och märkte det först när jag ringde jossan och frågade vart hon va,
vi började egentligen kvart i elva och inte kvart över tio -.-
men men solen sken och jag kände för att sitta ute så jag väntade på jossan frida helen och camilla (Y)

om imorgon har jag lite blandade planer, jag och daniel har ju som en liten tradition typ att vi kollar på robinson och har det mysigt, men jag har även sagt till tjejerna att jag kanske ska dra med dom till marstrand , men inga vill typ dit så jag vet inte riktigt hur det blir, får se (:

nu ska jag nog sova tror jag faktiskt eller om jag inte fastnar framför photoshop som vanligt xD  Höhö

haha förresten , i skolan idag på rasten så fick jag och jossan (fast kansk mest jossan) tråkigt så vi satte toffsar och en bandana på mitt ena ben för att jag skulle bli partille jonna (y) helt seriöst så förstår jag inte hur människorna kan gå runt så, för det första är det sjukt fult och det är bara obekvämt att ha toffsar uppe på vaderna:o jag tycker det är okej om man har en toffs längst ner som typ inte syns. men det är för att jag hatar när byxorna hänger rakt ner, hahah usch jag ville bara ha sagt det :D
PUSSPUSS&GODNATT <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0