13april 09.

godmorgon :))

mja jag mår väl sisådär idag, vaknade klockan sex och hade fortfarande den där jävla ret hostan som jag fick igår.. somnade om och vaknade nu klockan 10.

igår kom ida hit och så äcklade vi oss massor. vi gick till skrabbe och köpte glass, sen åt jag mat och sen åkte vi hem till henne för att hon skulle äta mat. Efter det skulle vi ta bussen till hjuvik för att vi skulle träffa adam. Men så missade vi 240 och fick vänta på 21an i typ 20 min, men med ida så vart det skoj :D hehe
Till slut kom vi iallafall fram till hjuvik och så träffade vi adam, han va jätte trevlig :D
vi satt och prata i typ en halvtimma eller nått innan ida och jag skulle ta bussen hem, och sen när jag kom  hem va jag ensam hemma, vilket jag hatar på kvällen/natten.

och just det!! när jag skulle gå och lägga mig inatt runt ett så skulle jag bara på toa innan, och när jag kom ut från toan så hörde jag att en stol flyttades på övervåningnen men det struntade jag i för jag skrämmer ofta upp mig själv, men nu på morgonen när jag kommer upp så står två stolar verkligen inte som dom gjorde när jag gick och la mig ! och på hela natten så va det bara jag och min lilla katt som va hemma, och hon kan inte flytta två stolar sådär. så nu tänker jag verkligen aldrig mer sova ensam i mitt hus, ! 

Pusshej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0