11 april 09.

Glaaad Påååsk ! :D

Det är påsk dag och jag kom hem från kusinerna för en stund sedan och nu ligger jag på altanen och solar! årets varmaste dag föfan ,  och solen tar som bara den ;D
igår vart det ap kul, Amanda Rebecka Bella Märta Emma och Jag va ensamma hemma och typ kollade på film/tv åt godis och tacos och hade det as mys.
jag känner att min hals inte mår så bra idag och jag har knapp sovit någonting för att jag har hostat hela tiden, fast värre va det nog för amanda skulle jag tro (A)  hela dagen idag har jag bara solat och åkt tåg/buss, det va riktigt skönt att åka tåg istället för grön express xD

nu ska jag snart laga tacos igen men min bror och daniel :D sen ska vi typ bara mysa och så och sen ska daniel sova här <3 mys!!

Jag lägger upp länken till en video när Rebecka och Mika hennes pappa, dansar haha han va lite full där och haha ja det va sjukt kul :D

http://www.youtube.com/watch?v=wuWDsiwS0_E


-Jag börjar bli lite brun iallafall (Y)-


-Isabella va påskkärring med-

Pussochkram skumbanan<3


Kommentarer
amanda

jag sa ju att tåget va mer nice :D hahaha de va askul!<3

2009-04-11 @ 18:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0