Tisdag 23/12 08.

IMORGON ÄR DET JULAFTON
och jag kommer inte få någonting .. .. haha klart jag kommer :D jag som har varit sååå snäll <3

Va med mamma på backaplan idag för jag skulle titta efter leggings&örhängen :D vilket jag hittade :D
Det blev svarta spetsleggings & svart/silver örhängen från HM.
gosh jag längtar verkligen tills imorgon :D åker till kusinerna det är alltid det bästa med julen tycker jag <3
det är så himla mysigt:D Snön saknas bara ! får hoppas ett mirakel kommer till nyår <3
hihi min katt är så himla gosig också :p hon håller om min arm hihi <33
Godis har jag köpt också hahah haha för det va jag jätte sugen på :D <3 

nu ska jag fortsätta kolla på Lilla kycklingen ! <3

GOD JUL <33


Kommentarer
michelle

ett tipelitips bara ta det inte illa nu :D men dra ner på hjärtan det blir tråkigt i längden att läsa och är bara utfyllnads skit. men jag älskar dig bby och du får göra hjärtan om du vill :D <3

2008-12-23 @ 18:27:09
URL: http://sugarlicius.blogg.se/
josefine

jag kollade oxå på lilla kycklingen (A)

2008-12-25 @ 13:50:55
URL: http://josefinegerhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0