måndag 22/12 08.

Detta blir ett inlägg till josefine för att hon är så förbannat snygg <3
och för att jag saknar henne enormt <3
men mest för att hon ville att jag skulle skriva :) inte om henne egentligen fast det vill hon !

JosefineGerhardsson är en dundergrym tjej som jag inte har träffat på hur länge som helst vilket är väldigt synd <3
haha jag såg nu att skriver man josefinegerhardsson ihop får man till ett annat ord i mitten (a) <3 
kolla gärna in hennes blogg oxå * josefinegerhardsson.blogg.se * det är faktiskt kul att läsa den :D
Josefine bor i lilla hålan Ytterby utanför eller i :s kungälv :) hon går sista året på Ytterbyskolan! vad hon vill bli sen vet jag inte:D 
HAHA vet inte riktigt vad jag ska skriva :D men du är sötast iallafall och vi måste träffas väldigt snart <33

Puss&Kram snygga skumbanan <3


Kommentarer
josefine

haha aw vad söt du e sofia, <3

de e du som e sötast här! <3

saknar dig soom fan ska du veta!

vad går du i för skola nu btw? <3

2008-12-22 @ 15:38:46
URL: http://josefinegerhardsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0